Ako nakupovať

Kategórie
 
 
 
 
 

Ako nakupovať

 

Vážený zákazník, po niekoľkotýždňových prípravách dňa 1. novembra 2013 sme náš internetový obchode www.balupa.sk spustili v novom administračnom rozhraní. Stránka prešla rozsiahlou rekonštrukciou, ktorej výsledkom je úplne nový dizajn a systém usporiadania - zaradenia  produktov.


Objednanie tovaru môžete zrealizovať jednoducho a pohodlne, nonstop 24 hodín, 7 dní v týždni – prostredníctvom nákupného košíka.
Prvým krokom je vybrať si a vložiť požadovaný tovar do nákupného košíka.

Nákupný košík

Celý obsah košíka uvidíte vždy, keď kliknete na symbol košíka v pravej hornej časti stránky.
V nákupnom košíku, prehľadne a na jednom mieste uvidíte všetko, čo ste do neho vložili – názov produktu, kód tovaru, cena, množstvo, úpravy, medzisúčet, DPH, celková suma. V časti úpravy je možné upraviť počet produktov (odobrať i pridať).

Následne máte tri možnosti:
1. Pokračovať v nákupe a Váš košík bude naďalej aktívny.
2. Vložiť kód darčekovej poukážky (ak máte k dispozícii) a následne pokračovať buď v nákupe alebo prejsť do časti Pokladňa.
3. Kliknutím na Pokladňa za Váš tovar zaplatiť.

Produkty pridávané do košíka sa píšu pod seba v poradí, v akom sú kupované.
Cena tovaru je konečná, vrátane všetkých poplatkov, je platná v momente objednávky a nemožno ju meniť.

Prihlásenie

Prihlásiť sa môžete ako:
1. Registrovaný zákazník. Ak ste už na Balupa.sk nakupovali a zaregistrovali ste sa pod svojím heslom. Vyplňte v príslušnom políčku (vpravo hore) užívateľské meno a heslo a pokračujte v objednávke. V prípade, že ste heslo zabudli, pošleme vám ho na e-mail, pod ktorým ste sa zaregistrovali.
2. Nový zákazník. Ak nakupujete na Balupa.sk prvýkrát, je vhodné, aby ste sa registrovali a následne pokračovali vo Vašej objednávke.

Nakupovať na Balupa.sk je možné aj bez registrácie.

Registrácia

Na zaslanie registrácie do systému, je potrebné vyplniť nasledovné údaje:

Informácie o zákazníkovi a potrebné registračné údaje:
1. Používateľské meno: *
2. E-mail: *
3. Heslo:*
4. Potvrdiť heslo: *

Účtovné údaje:
5. Názov spoločnosti
6. Titul
7. Meno: *
8. Priezvisko: *
9. Stredné meno:
10. Adresa 1: *
11. Adresa 2:
12. Mesto:*
13. PSČ: **
14. Štát:
15. Telefón: *
16. Mobilný telefón:
17. Fax:
18. IČO:
19. DIČ:

Údaje označené * sú povinné a bez ich vyplnenia nie je možné formulár odoslať.


Možnosti úhrady za tovar na www.balupa.sk

Tovar v našom internetovom obchode môžete zaplatiť viacerými spôsobmi:
1. Bankový prevod
2. Dobierka
3. Darčeková poukážka
4. V hotovosti (osobný odber Kamenárska 186, 966 01 Hliník nad Hronom)

Prevodom vopred (bankový prevod alebo vklad na účet)

Ak si zvolíte platbu na faktúru, automaticky Vám na e-mail pošleme faktúru.
Pri platbe prevodom vopred:
• môže byť termín dodania ovplyvnený termínom uhradenia platby,
• je možné uhradiť bankovým prevodom alebo vkladom na účet,
• ako variabilný symbol uvádzajte číslo faktúry,
• po úhrade faktúry budete oboznámený e-mailom o pripísaní čiastky na náš účet a o ďalšom spracovávaní Vašej objednávky

Platobné údaje:
banka: ČSOB
číslo účtu: SK39 5600 0000 0076 4508 3001/5600

Platba pri prevzatí tovaru (dobierka)

Tovar hradíte v hotovosti kuriérovi pri jeho dodaní. Vždy si prosím pripravte potrebnú hotovosť, urýchlite tým odovzdanie zásielky. Pri dobierke neplatí doprava zdarma, vždy sa platí plná hodnota prepravného.

Faktúru – daňový doklad, zasielame spolu s tovarom.

Platba v hotovosti (pri osobnom odbere)

Ak ste si zvolili osobný odber (miesto Kamenárska 186, 966 01 Hliník nad Hronom), je možné platiť pri prevzatí tovaru v hotovosti. Daňovým dokladom je potvrdenka o platbe z registračnej pokladnice.

Doprava a doručenie tovaru

Tovar je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby, alebo slovenskej pošty.
Prvý spôsob je doručenie po úhrade faktúry bankovým prevodom alebo vkladom na účet v ČSOB. Druhá možnosť je doručenie na dobierku. Pri osobnom odbere je možnosť uhradiť za tovar v hotovosti, v prípade, ak je tovar skladom.

Všetok tovar, ktorý je na sklade je expedovaný od 1 do 3 pracovných dní po potvrdení objednávky.Ak nie je tovar na sklade, je potrebné tovar objednať u dodávateľov. Takýto tovar zasielame od 2 do 15 pracovných dní, podľa dostupnosti na skladoch dodávateľov.

Ak je tovar dočasne nedostupný na sklade dodávateľa, bude Vám navrhnutá alternatíva, alebo máte možnosť na tovar počkať, keď sa opäť naskladní, alebo sa objednávka stornuje.

V prípade, že sa objednaný tovar nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, nie je predávajúci viazaný objednávkou kupujúceho, o čom kupujúceho v lehote do 3 dní upovedomí.

Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. O prípadnej ďalšej expedičnej lehote bude zákazník informovaný e-mailom, alebo telefonicky.

Pri platbe na faktúru môže byť termín dodania tovaru ovplyvnený termínom uhradenia platby.

Predávajúci neručí za škody vzniknuté pri preprave. Zásielky sú poistené a dopravca prepravná spoločnosti ručí za tovar.
V prípade, že si odvoz tovaru zabezpečí kupujúci, predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté pri preprave tohto tovaru.

Pokiaľ si zákazník vyberie ako spôsob dodania tovaru „Dobierka“, je povinný túto zásielku prevziať.

V prípade neprevzatia tovaru od kuriéra je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu minimálne škodu vzniknuté týmto jednaním (spravidla cenu dopravy, poštovné tam a späť. balné, manipulačné v plnej a preukázateľnej výške.)

Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho.

Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru.

Doručenie Slovensko

Tovar Vám doručíme až na miesto určenia, štandardne v pracovné dni. Tovar je po odoslaní z nášho skladu doručený do 1 pracovného dňa na Vami zadanú adresu.

Storno objednávky

Každú objednávku máte možnosť bezplatne zrušiť a to písomne (e-mailom alebo faxom), do 12 hodín od jej potvrdenia. Takto môžete stornovať objednávku bez udania dôvodu. Je potrebné uviesť číslo objednávky (faktúry), Vaše meno, e-mail a popis tovaru, ktorý chcete stornovať.

V prípade stornovania vyexpedovanej a vyfakturovanej objednávky je potrebné uhradiť škodu vzniknutú týmto jednaním (spravidla cenu dopravy, poštovného, balného v plnej, preukázateľnej výške). Oznámenie o vyexpedovaní objednávky obdržíte e-mailom.

V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu ukončenia jeho výroby Vás bezodkladne informujeme o dôvode nedodania. Navrhneme Vám možnosť dodania náhradného tovaru. Máte právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú Vám pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené, a to najneskôr do 15 dní na Vami zvolený bankový účet.

Zmeny v objednávke

Zmena objednaného modelu na iný

Ak sa rozhodnete po potvrdení objednávky zmeniť model, farbu, veľkosť objednávaného tovaru, je potrebné nás o tom informovať a to najneskôr do 12tich hodín. Vašu objednávku upravíme, nie je teda potrebné objednávku stornovať.

Zmena platby

Je možné zmeniť formu úhrady a to nasledovne:
- Pôvodne zadaná platba na dobierku – zmeniť na platbu vopred (bankový prevod, vklad na účet) alebo platbu kreditnou/debetnou kartou
- Pôvodne zadaná platba vopred – zmeniť na platbu na dobierku alebo platbu

Kontaktujte nás

Nech potrebujete čokoľvek vo vašej objednávke zmeniť či zrušiť, získať odpoveď na dotazy alebo objasniť nejasné, neváhajte nás kontaktovať – obchod@balupa.sk.

Vrátenie tovaru do 7 dní

V súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (Zákon c. 108/2000 Z.z.), môžete tovar vrátiť do siedmich pracovných dní odo dňa jeho prevzatia.

Ak sa rozhodnete uplatniť toto právo, je potrebné tovar vrátiť na našu korešpondenčnú adresu (BALUPA, s.r.o., Kamenárska 186, 966 01 Hliník nad Hronom), spolu so žiadosťou o vrátenie a dokladom o kúpe, záručným listom (ak bol súčasťou dodávky), v originálnom balení, kompletný (vrátane príslušenstva, návodu a pod.), nepoužitý a nepoškodený.

Ak sa rozhodnete tovar vrátiť, je potrebné nás o tom vopred informovať (zaslaním e-mailu na obchod@balupa.sk), inak toto právo zaniká.

V prípade, ak vrátite tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, nie je možné vrátiť plnú sumu, ktorú ste za tovar zaplatili. Pôvodne uhradená suma sa znižuje podľa stavu opotrebenia, poškodenia ako i hodnoty chýbajúcich častí (vrátane originálneho obalu, príslušenstva a pod.). Preto je dôležité vopred oznámiť, že tovar nie je v pôvodnom stave.

V prípade vrátenia tovaru Vám bude vrátená suma za tovar a to najneskôr do 15tich dní od doručenia tovaru na našu adresu na účet uvedený v žiadosti o vrátenie peňazí. Do zaplatenej ceny sa nezapočítava prepravné a dobierkové hradené pri nákupe tovaru.
V prípade vrátenia tovaru, kde bolo poštovné a balné zdarma (hradí predávajúci), si predávajúci strhne z vrátenej čiastky skutočné náklady na zaslanie tovaru z ceny vráteného tovaru.

Podmienky vrátenia tovaru sa nevzťahujú na použitý tovar, poškodený tovar, o čom kupujúci vopred vedel a dostal na daný výrobok zľavu.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
- poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 6 článok II. týchto všeobecných obchodných podmienok,
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (napr. z hygienických dôvodov matrace, spodná bielizeň...), alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze (potraviny)
- predaj zvukových alebo obrazových záznamov alebo počítačových programov, ktoré spotrebiteľ rozbalil,

Odstúpenie od zmluvy musí byť vykonané doručením písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy spolu s doručením všetkých poskytnutých dokladov a tovaru , ktorý bol dodaný na základe zmluvy, ktorej sa odstúpenie dotýka. Písomná forma odstúpenia od zmluvy sa vyžaduje z dôvodu, aby nevznikli pochybnosti, či ide o odstúpenie od zmluvy, o reklamáciu alebo inú požiadavku kupujúceho.

Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.

Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak objednaný tovar nie je možné dodať v lehote alebo v cene určenej týmito obchodnými podmienkami a nedohodne sa s kupujúcim na náhradnom plnení, alebo ak si kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia